TESTIMONIS

Ens agradaria que deixessis el teu testimoni de l’experiencia que us ha suposat treballar amb Somnis de Llum.

5 Comments on “TESTIMONIS

  1. El día de tu boda quieres que todo salga perfecto. Somnisdellum es una elección segura. Personas encantadoras y grandes profesionales. Ver el resultado final y no poder haber deseado nada mejor. Estamos encantados!

  2. Grandes profesionales y maravillosas personas! Marta y Jon muchísimas gracias por todo!! Estamos super contentos de lo bien que ha quedado todo y ha sido gracias a vosotros! Una experiencia increíble que sin duda repetiríamos con vosotros. Fotografias perfectas captando los mejores momentos, los más románticos y los más divertidos! Hemos confiado en vosotros y lo seguiremos haciendo!

  3. Vem confiar amb la Marta per el nostre casament i no ens vem equivocar. Una gran professional, amb un equip molt pròper, natural i espontani. Les fotografies amb molt gust i ens a tret el millor partit. Hem comptat també amb el seu servei per fer-li un estudi al nostre fill Jan i simplement espectacular. Gràcies Marta!

  4. Un equipo increíble, todo amabilidad y muy profesionales. Tendréis unas fotos de vuestro gran día impresionantes que no podréis dejar de mirar una y otra vez. Y todo en un ambiente de amistad y buen rollo que hará vuestro día aún más especial. El nuestro fue increíble y volvería a cogerles siempre.

  5. Ens agradaria que deixessis el teu testimoni de l’experiencia que us ha suposat treballar amb Somnis de Llum.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s